maandag 26 mei 2014

POPPUNK TOP 10: #6

Samen tellen we af naar jouw beste zomer ooit met de POPPUNK TOP 10 aller tijden! Knal ook goedgemutst de zomer in met de beste poppunktracks ooit gemaakt en check elke dag facebook en/of deze website!

Vandaag #6:

1)     Sherwood – The Best In Me
(2007), van het album:
A Different Light
Sherwood (uit San Luis Obispo, Californië) heb ik ontdekt via een vriend van me die lichtelijk fan was van hun EP’s en eerste album Sing, but keep going. De opvolger A different light vond hij echter niet geweldig terwijl het voor mij juist liefde op het eerste gehoor was. Opvallend was wel dat we voor onze verschillende meningen beiden hetzelfde argument hadden: (te) vrolijk!
The best in me is een ultieme feelgoodplaat die me zelfs na 156 afspeelbeurten op last.fm en ontelbare op mijn mp3-spelers nog altijd blij maakt. Helaas bestaat Sherwood inmiddels niet meer, maar met deze plaat hebben ze de wereld toch maar mooi een stukje vrolijker gemaakt. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten